ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ & ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας οφείλετε να ελέγχετε την κατάσταση της συσκευασίας του προϊόντος.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον:
– το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν,
– η σχετική δήλωσή σας εγγράφως μέσω email στην διεύθυνση info@terratechnica.gr γίνει πριν την παρέλευση του 14ημέρου από την παράδοσή του σε εσάς.

Έλεγχος & Επιστροφή Χρημάτων: 

  • Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην εταιρεία μας , ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση με το σύνολο των εντύπων που το συνόδευαν και η συσκευασία του να είναι άθικτη. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την εταιρεία.
  • Ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού, εφόσον αυτό δεν ήταν ειδική παραγγελία δηλαδή δεν είχε τη σήμανση διαθεσιμότητας «κατόπιν παραγγελίας». Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση με το σύνολο των εντύπων που το συνόδευαν και η συσκευασία του να είναι άθικτη. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη. Κρίνεται προτιμητέα η επιστροφή του προϊόντος ιδιοχείρως από τον πελάτη για την διαπίστωση της παραβίασης της συσκευασίας και από τις 2 πλευρές.

Εφόσον εντός του εν λόγω διαστήματος το προϊόν παραληφθεί από εμάς, και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση κατά τα ανωτέρω, θα σας επιστρέψουμε την τιμή αγοράς του προϊόντος την ημέρα της αγοράς του, αφαιρουμένων των αρχικών εξόδων αποστολής και της αντικαταβολής (εφόσον υπάρχει), το αργότερο εντός 14 ημερών από τη στιγμή που θα λάβουμε τα προς επιστροφή προϊόντα.

Σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί κατεστραμμένο η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται αποκλειστικά και μόνο από την εταιρεία. Τέλος, σε όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς επιστροφή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν. Προς αποφυγή προβλημάτων θα ήταν καλό πριν από κάθε επιστροφή , να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Δεν υπάρχει δυνατότητα υπαναχώρησης/ακύρωσης παραγγελίας για προϊόν που εμφάνιζε κατάσταση διαθεσιμότητας «κατόπιν παραγγελίας». Σε αυτή την περίπτωση το είδος παραγγέλθηκε και κατασκευάστηκε ειδικά για εσάς οπότε η εταιρεία δεν έχει εναλλακτικό τρόπο διάθεσης. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να σας ζητήσει αποζημίωση το ποσό της οποίας θα καθορίζεται αποκλειστικά και μόνο από την εταιρεία και εξαρτάται από την εμπορευσιμότητα του είδους.

Τρόπος Αποστολής: Η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της σχετικής ως άνω Δήλωσής σας για Υπαναχώρηση (είτε το επιστρέφετε εσείς στο σημείο που σας υποδεικνύουμε, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα).

Άρνηση παραλαβής: Εφόσον κάνετε παραγγελία, σας αποσταλεί και αρνηθείτε να την παραλάβετε (χωρίς υπαιτιότητα της εταιρείας μας), επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής. Στην περίπτωση αυτή και εφόσον επιθυμείτε να καταχωρήσετε εκ νέου παραγγελία στο κατάστημά μας θα πρέπει να εξοφλήσετε με τραπεζική κατάθεση ολόκληρο το ποσό της νέας παραγγελίας συμπεριλαμβανομένων των προηγούμενων μεταφορικών που θα έχουνε προκύψει από την ανωτέρω οφειλή.